MroczniRycerze
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

For Fun....

2 posters

Go down

For Fun.... Empty For Fun....

Pisanie  Drax Czw Maj 30, 2013 3:43 pm

http://www.speedyshare.com/t75kD/For-Fun.doc

http://www.speedyshare.com/t75kD/For-Fun.doc

Gildia PvE Mroczni Rycerze wita Cię z szacunkiem pod nową, odmienioną nazwą >>>For Fun<<<.

Powstała z inicjatywy grupki fanów gry World of Warcraft w lutym 2009 roku. Połączyły ich przyjaźń i wiara, że w dobrej atmosferze, na gruncie wspólnej pasji (jaką dla niektórych z nas jest ta gra) są w stanie wspólnymi siłami osiągnąć to co stawiają przed nimi twórcy gry i dziś chcemy tego też my. Bardzo nas cieszy, że w ofercie jaką mają inne gildie Ty trafiłeś na naszą stronę, mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej.

Aktualnie REAKTYWUJEMY GILDIĘ. Po >>>sześciu<<< latach, stoimy dziś znowu razem, bogaci w doświadczenie i tak jak wtedy z nadzieją, że nam się uda.

Chcąc się wybić prężnie poszukujemy osób do raidowania.

Typ: PvE.
Guild Master: Soulstone
Oficerowie: Acrista
Cele: umilanie sobie czasu, poznanie wartościowych ludzi, dominacja PvE na servie.
System rozdawania łupu: DKP, jawna licytacja

Progress:

T4:
Karazhan  ubite
Grull  ubite
Magda  pomijamy
Za  wkrótce

T5:
SSC:
Morogrim 
Fathom 
Leo 
Vashka 

Tk:
Alar 
Solara 
Viod 
Kael 

T6:
Mount Hyjal: wkrótce
BT: wkrótce


Co mamy?

 Forum - na którym staramy się pomóc kolegom z Gildii w lepszym opanowaniu postaci, w szybszym zrozumieniu gry (dużo opcji dostępnych po zalogowaniu).

 Rozwinięty na potrzeby rajdowe Gild Bank - w którym gromadzimy środki na różne wspomagacze, dopalacze itp.

 Własny kanał mumble - na którym prowadzimy rozmowy o wszystkim i o niczym (jak do niego dołączyć opisane jest w dziale "Mumble" dostępnym po rejestracji na forum).

 Uczciwy System DKP – kto u nas ninjuje ten wylatuje, choćby był GM’em

 Ludzi – którzy są dla nas najważniejsi, do każdej osoby staramy się dotrzeć, poznać i pomóc w miarę możliwości. Ludzie z którymi gramy są podstawą życia gildii dlatego dążymy do utrzymywania dobrych relacji.


Czego oczekujemy?

 Chcemy byście grali aktywnie (w miarę możliwości), gdyż tylko w ten sposób możecie rozwijać swoje postaci (np. poprzez zbieranie DKP) i poznawać grę.

 Oczekujemy kultury osobistej. Zabrania się bluzgania na siebie na /g czy na mumble.

 Godnego zachowywania się... żulenie na /g czy (nie daj Boże!) na /y w SW jest niedopuszczalne, tak samo każde inne skrajne zachowanie godzące w imię gildii.

 Mumble jest obowiązkowe. Podczas raidowania niezastąpione. Nie trzeba mieć mikrofonu ale należy słyszeć polecenia RaidLidera, to usprawnia granie i przyspiesza (czasami i tak długie) raidy.

 Addonów:
 Omen (na aoe) Oraz Timed  by nie przebijać aggro tanka i przez to płynnie raidować.
 DeadlyBossMod  żeby wiedzies co się dzieje dookoła
 Stosowne raid frame’sy (Xpearl, Healbot, Grid – co kto woli)
 Decursive  dla postaci dispelujacych
 PallyPower  Każdy Paladyn

 Pozytywnego nastawienia i nieoczekiwania na cud, że ktoś coś zrobi za Was

Regulamin:

I. Zakazy.

Zakazane są:
• Rajdowanie instancji 25-cio osobowych z osobami z poza gildii / w innych gildiach
• Obrazy, wyzwiska, chamstwo, nadmierna wulgarność – w gildii oraz poza nią.
• Ignorowanie raid leadera w trakcie raidu (zarówno w grze jak i na mumble).
• Wychodzenie bez zapowiedzi przed zakończeniem raidu. (Nie dotyczy przyczyn losowych.)
• Przekrzykiwanie się na Mumble w trakcie raidu.
• Spam na chacie, utrudniający prowadzenie rajdu
• Nadużywanie praw assista udzielonego pomocniczo.

Bezwzględnie zakazuje się:
• Bugowania/łamania regulaminu serwera Hellground.
• Ustawianie Master Loota i zbieranie łupu dla siebie - gdziekolwiek, z kimkolwiek. //wyjątek - wcześniejsza zgoda CAŁEGO party.
• W naszej gildii Każdy Ninja musi umiec skakać  żeby WYPIERDALAĆ w Podskokach

II. Podstawowe obowiązki gracza.

Gracz ma obowiązek:
• Być przygotowanym do rajdu. (Build PvE, jedzenie, eliksiry, dopałki, naprawione EQ)
• Być obecnym na mumble. (zdarzenia losowe zwalniają z tego, zgłaszamy do Raid Leadera)
• Słuchać raid leadera i osób przez niego wyznaczonych.
• Pozostać w raidzie do jego zakończenia lub poinformować do godziny 21.00 raid leadera o potrzebie opuszczenia raidu wcześniej.
• Zgłaszać przerwy od gry oficerowi, podając przyczynę i czas trwania, oficer uzupełnia notke.
• Posiadać Aldony wymagane.

III. Raid
• Raidy składane są o godzinie 19.30 i trwają do godziny 23:00.
• W razie, gdy na jedno miejsce w raidzie przypada więcej niż jedna osoba, o wejściu do raidu decyduje roll klasowy - osoba z najwyższym rollem ląduje na rezerwie.
• W razie, gdy ma miejsce bicie bossa, którego nigdy wcześniej nie ubito lub jego ubicie sprawia problem, raid leader może dowolnie wyrzucać/invać osoby do raidu. Prosimy o zrozumienie.
• Do komunikacji w trakcie raidu służy Mumble. Obecność na Mumble jest obowiązkowa, opcja "ogłusz" (wyciszenie głosu wszystkich innych) podczas raidu jest zakazana.
• W raidzie mogą uczestniczyć jedynie członkowie gildii.

VII. Rezerwa
• Gracze którzy nie dostali się do raidu podczas zbierania mogą zostać przydzieleni na rezerwę. Jeżeli zwolni się slot rezerwiści będą invani zgodnie z zapotrzebowaniem.
• W grupie rezerwowej gracz otrzymuje tyle DKP ile normalni członkowie raidu.
• Gracz na rezerwie nie może afczyć, może być offline, lub poza party raidowym - jednak musi być obecny na mumble (nie może być ogłuszony) i w ciągu 3 minut od wezwania przez oficera ma stawić się w raidzie.
• Gracz który został przydzielony do grupy rezerwowej wychodzi z raidu na zasadach normalnego członka raidu.

IV. Łup i system DKP
• Na raidach obowiązuje system DKP.
• Łup dzielony jest na zasadzie jawnej licytacji.
• Bossa otwiera Raid Leader/Master Looter. To Master Looter zaczyna licytację.
• W trakcie licytacji panuje absolutna cisza na Mumble oraz zakaz spamu w grze.
• Licytację prowadzi Master Looter. Licytujemy od stawki minimalnej dla danego przedmiotu, przebijamy się minimum o 10 dkp, wpisując swoje propozycje na kanale /raid. W momencie, gdy Master Looter powie "[ilość_DKP] po raz trzeci", przedmiot zostaje sprzedany za podaną ilość DKP. Oferty które padły po tych słowach nie są ważne.
• W pierwszej kolejności itemy licytują mainy z rangą Kadet i wyżej, następnie Alty na mainspec, następnie offspec mainów i altów jednocześnie , następnie rekruci. Ostatnie w kolejce są osoby licytujące "na minus" oraz z rangą „karniak” (nie posiadające dkp ale nikt inny tego nie chce)
• [Main mainspec > Alt mainspec > Offspec > Rekrut > Minus / karniak]
• Do obsługi systemu DKP wyznaczeni zostali Oficerowie.
• Na skutek wyrzucenia z gildii z powodu długiego okresu offline, DKP zostają zresetowane.
• DKP dodawane jest po rozdaniu całego lootu.

Loot z trashu:
• Marki i Hart of Darkness  Needują oficerowie do GB
• Recki soulbound  Nie masz? Needujesz….. Masz? Greed na sprzedaż
• Recki inne  Main Needuje… Off Greeduje
• Itemy zielone i niebieskie  KAŻDY Greed
• Itemy fioletowe  Main Need… Offspec + Alt Greed…. Nie ma czegoś takiego jak Diss!

• Jeżeli wszyscy spasują, item zostanie w mobie – master looter da wyznaczonej osobie do zdissowania a matsy idą do GB, na ressi sety/ enchanty.
• W przypadku nadmiaru matsów, część zostanie sprzedana, a gotówka zostanie udostępniona na naprawy z GB, dla wszystkich podczas bossów Progresowych.
• W trakcie bicia trashu można zawsze pytać: „Czy ktoś „TO” potrzebuje na maina? Jeżeli żaden main nie wykazuje potrzeby poprzez needowanie oraz odpowiedz na mumble  RAID LIDER może pozwolić needować dany item Altowi na maina (stosowane w przypadku itemów unikatowych, gdy alt zyska na nim bardzo wiele).

Loot z Trashu SWP:
• W dzień, zasady ustalane wspólnie przez zbierającego i członków raidu.
• W godzinach rajdowych:
• Marki i Hart of Darkness oraz GEMY  Needują oficerowie do GB
• Sunmote  Needują oficerowie ( co jakiśczas odbędzie się roll łupu)
• Recki soulbound  Nie masz? Needujesz….. Masz? PASSUJESZ
• Recki inne  Needują oficerowie ( co jakiśczas odbędzie się roll łupu)
• Reszta na tych samych zasadach.

V. Gratyfikacja karna.
• Grono oficerskie ma prawo odjąć DKP za wszelkie przewinienia.
• Nad wysokością kary decyduje grono oficerskie, biorąc pod uwagę sytuację oraz szkodliwość dla raidu.
• Możliwe (ale nie obowiązkowe, zależnie od grona oficerskiego) jest wydanie kary zastępczej w goldzie o wysokości pięciokrotnie większej od karnej ilości DKP. Kara może być zamieniona na gold po raidzie (lecz przed następnym).
• Happy pull skutkujący wipem raidu - 200 DKP.
• Happy pull przypadkowy (z ubiciem trashy/bossa) – ochrzan lub 50 DKP.
• Spam na mumble, czacie pomimo upomnienia - 50 DKP.
• Niezgłoszony AFK po 5 minutach - 50DKP. Przeciągający się – w gestii Raid lidera.
• Nie wykonywanie poleceń oficera – decyduje raid lider
• Opuszczenie raidu przed czasem - 200DKP. Nie dotyczy sytuacji "awaryjnych".
• Nie raidowanie - kick z guild.

VI. Stawki dkp

First kill bossa premiowany jest 50 DKP.
3 bossy pod rząd bez wipe + 20 dkp

T5:
SSC:
Morogrim  20
Fathom  20
Leo  30
Vashka  40

Tk:
Alar  30
Solara  20
Viod  20
Kael  50


Drax

Liczba postów : 12
Join date : 08/08/2011
Age : 31

Powrót do góry Go down

For Fun.... Empty Re: For Fun....

Pisanie  Dejmos Nie Gru 07, 2014 10:22 pm

da fak? ;O

Dejmos
Admin

Liczba postów : 25
Join date : 22/07/2011
Age : 38
Skąd : Anvilmar

https://mrocznirycerze.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach